Sunday, July 8, 2012

Cara Buat Bekas Kekasih Kamu Menyesal Sebab Sudah Lepaskan Dengan Kamu

Ditinggalkan Kekasih itu memang menyiksakan bagi sesetengah orang. Rasanya ingin balas dendam je rasanya, tapi sayangnya balas dendam itu tidak baik. Jangan sediiih, sekurang-kurangnya kamu boleh buat bekas kekasih kamu rasa menyesal sebab sudah memutuskan kamu...Jum lihat Ini...

                                                                  1. Jadi kacak


Jika kamu jadi lebih hemsem dari sebelum kekasih kamu putuskan kamu, dia akan menyesal kerana sudah melepaskan orang sekacak kamu. Untuk jadi kacak, anda boleh melakukan pembedahan plastik..hehehehe..

2. Bercinta Dengan Sahabatnya


Namanya juga sahabat, pasti dekat kan, dan seleranya biasanya tak jauh beza. Cuba rapat sahabatnya dia, dan usha terus hadi pasangan kekasih. tabekpuang yakin sangat, begitu kamu sudah bercinta sama sahabatnya, dia bakal merasa kehilangan dan bakal menyesal berpisah dengan kamu.

3. Tunjukan kamu tu ramai peminat


Buktikan kamu tu laku setelah lepas dari dia. Pamerkan kamu ada kekasih banyak, dengan ganti relationship status Facebook anda jadi berganti-ganti kekasih terus. Kadar kekacakan kamu pasti langsung melonjak tajam di matanya, kerana ternyata banyak yang suka sama kamu. Menyesal dia lepaskan kamu.

4. Jadi Kaya


Jika kamu sudah jadi kaya, tidak usah bekas kamu yang lepaskan kamu, orang yang tidak putuskan kamu saja bakal menyesal kerana tidak bercinta sama kamu. 

hehehehe,,,hanyalah sekadar hiburan je ni

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More