Thursday, July 5, 2012

Lelaki Ini Tersekat Dalam Lubang Pembetung Kerana Telefon Bimbit

Seorang lelaki tersepit betul-betul di bawah longkang pedestrian, setelah nekad mengambil henponnya yang jatuh. Dari kepala sampai punggung lelaki itu masuk ke bahagian dalam longkang. Kejadian itu berlaku pada bulan Julai 2011 lalu, saat Jared Medeiros, 21, berusaha mengambil henponnya yang jatuh. Hal itu gempar membuat warga sekitar menjadi sangat histeria.

Ketika itu Jared sedang berjalan ke rumah kawannya, lalu tiba-tiba beberapa lelaki menyerang dan memukulnya tanpa alasan. Hari itu mungkin adalah hari tersial dalam hidup Jared, kerana handphonenya ternyata ikut terjatuh ke dalam longkang. Jared sebetulnya boleh saja menekan penggera kecemasan yang berada pada tiang-tiang kaki lima. Lelaki itu memang sempat ingin melakukannya, namun sayang ia berubah fikiran. Ia memutuskan untuk tetap menelefon polis melalui telefon peribadinya.




Tubuh Jared pun tersepit, ketika hendak menyeluk telefon di dalam longkang itu. Setelah 40 minit berteriak minta tolong, Brianna Mooney, 16, berjaya menemuinya. Gadis itu menekan alarm bantuan untuk Jared sambil terus menahan tawa. Ia merasa geli saat melihat kejadian itu. Perlu masa berjam-jam untuk menyelamatkan Jared. Meski demikian, pegawai pemadam kebakaran dapat menolong nyawa lelaki malang itu.


Tabekpuang

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More