Thursday, October 4, 2012

AWAS UBAT GHAIRAH!!! Peringatan buat semua anak gadis..


Baru-baru ni, gua hadir dalam satu kursus pencegahan jenayah yang diadakan oleh sebuah badan keselamatan. Rupanya banyak cara orang jahat ni nak buat onar dalam masyarakat..

Macam-macam ada beb.. Daripada sekecil-kecil perbuatan macam mencuri motorsikal, hinggalah sampai ke modus operandi dorang merompak institusi kewangan..

Tapi gua tertarik dengan satu taktik orang-orang jahat dan kurang waras tu didalam kes memperdayakan gadis-gadis khususnya kaum melayu..

Taktik dorang tu tak mengenal umur beb.., asalkan berselera dimata dorang, sapa pun akan dijadikan mangsa..

So.., gua ingatkan kepada semua gadis-gadis diluar sana, jangan mudah percaya dan mudah ambil minuman dari orang yang baru dikenali atau tak dikenali langsung..

Kalau korang tengok gambar diatas tu, ia menunjukkan bagaimana caranya sekotak air minuman disuntik dengan bahan pengkhayal bagi memperdaya kaum wanita..

Gua diberitahu, penutup ditepi kotak tersebut akan digam semula seperti asal bagi mengelakkan kerja jahat dorang dikesan..

Mangsa yang terminum air yang bercampur bahan pengkhayal tersebut, akan mengalami beberapa kesan bergantung kepada bahan pengkhayal yang digunakan..

Kebanyakan kes merekodkan bahawa mangsa akan berasa khayal dan ghairah sebelum mangsa dibawa ketempat lain untuk dicabul atau dirogol..

Dan ada juga kes lebih teruk apabila mangsa bukan saja dirogol, malah disamun sebelum ditinggalkan ditempat yang sunyi..

Jadi gua nasihatkan kepada semua gadis-gadis yang sering keluar rumah supaya berhati-hatilah.. Jangan biarkan diri anda menjadi mangsa.. Tak salah kalau beringat sebelum kena... Peace!!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More