Saturday, October 6, 2012

Lagi BUKTI kezuhudan Pok Nik..


Penyokong-penyokong taksub Pok Nik sekarang ni tengah bertungkus lumus untuk membuktikan bahawa rakyat patut pilih Pok Nik sebagai MB Kelantan lepas PRU nanti..

Dorang punyalah promosi bahawa Pok Nik merupakan manusia yang paling ZUHUD dalam Malaysia beb..

Apa lagi yang belum dorang tampilkan..? Gambar ditepi sungai, ditepi sawah, di belakang pondok, dikedai kopi dan jugak gambar Pok Nik sedang 'menghalau jin' pun dorang dah promote..

Sekarang ni gambar Pok Nik sedang menebas rumput didepan rumah pulak dorang jual kononnya MB Kelantan tu berjiwa rakyat..

Bukan tu je beb.., aksi Pok Nik yang menebas rumput sendiri tu juga dikatakan sebagai tindakan untuk memahami kesusahan rakyat.. Perghhhh!!!

Bagi gua cuma satu je.., kalau berjiwa rakyat tu boleh dinilai melalui tebas rumput depan rumah.., gua pun boleh jadi Menteri Besar beb..

Kalau tebas rumput boleh diiktiraf sebagai zuhud.., nampaknya gua lagi zuhud dari Pok Nik sebab gua bukan tebas, tapi gua cabut rumput depan rumah gua..

Boleh tak macam tu? Hahahaha...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More