Monday, November 5, 2012

BONGKAR!!! Ostad "SEGERA" Pas bersekedudukan dengan bakal isteri??

Gua dimaklumkan bahawa ada sorang bekas artis lelaki yang jadi Ostad dalam Pas, dah bersekedudukan dengan "bakal isteri" dia sejak beberapa tahun dulu..

Maklumat tu disahkan sendiri oleh jiran kepada bekas artis tersebut yang memang dah berbulu dengan sikap hipokrit bekas pelakon lelaki terbabit..

Korang agak, sapakah bekas artis merangkap Ostad Pas yang dimaksudkan? Adakah beliau mempunyai kaitan dengan lelaki yang bernama ADNAN? Korang teka sendiri lah yee...

Sebenarnya, bekas artis tu memang aktif berceramah diatas pentas Pas.. Dan artis lelaki tu juga memang berkobar-kobar bercakap pasal Islam dan juga menghentam pemimpin kerajaan..

Kalau benarlah dakwaan jiran bekas artis tu, gua rasa bekas pelakon tu memang tergolong dalam kategori manusia hipokrit peringkat tertinggi beb..

Ye lahh..., atas pentas ceramah Pas bukan main lain dia bercerita pasal Islam dan syurga neraka.. Tapi rupanya dia sendiri bersekedudukan dengan bukan muhrim sejak sekian lama..

Dah kalau lelaki perempuan bukan muhrim duduk serumah tanpa sebarang ikatan sah.., korang ingat nak duduk diam je ke? Nafsu bukan boleh tinggal kat luar pintu beb...

Pura-pura dah bertobat kononnn.., rupanya bersandiwara saja... Pandai sungguh dia berlakon yee... Huhuhu...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More