Tuesday, November 13, 2012

Gambar HOT & SEKSI terlampau Didie Alias di ASK 2012..

Errkkk..., seram sejuk gua bila tengok penampilan ala-ala zombie selebriti Didie Alias di Anugerah Skrin 2012 hari tu..

Entah apa lah yang best sangat pakai fesyen macam tu kann? Nak cari kelainan pun biarlah sesuai dengan budaya kita sebagai orang melayu..

Yang gua terkilan.., Pak Menteri kita pun ada kat majlis tu.., tapi Pak Menteri kita tak tegur pun tentang penampilan artis yang memang tak menunjukkan langsung budaya Malaysia..

Tak tahulah sama ada Pak Menteri tu pun seram sejuk bila tengok penampilan Didie Alias pada malam tu.., atau dia sengaja memang rabun jauh dan dekat..

Patutnya, Pak Menteri yang bertanggungjawab jaga kebudayaan tu tegur lah sikit tentang etika berpakaian artis-artis sekarang ni yang dah makin melalut.. Itu kan kerja Pak Menteri...

Kalau macam ni punya mentaliti Pak Menteri yang ada dan berat mulut untuk buat kerja.., gua harap Najib 'kuburkan' je karier Pak Menteri Kebudayaan tu pada penggal akan datang.. Ada pun tak membantu langsung!!

Kalau setakat jadi Pak Pacak sambil tersenyum kambeng bagi hadiah.., gua pun boleh jadi Menteri Kebudayaan beb.. Malah gua jauh lebih hensem dari Pak Menteri tu tau... Hahahaha..






0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More