Tuesday, November 20, 2012

HOT!!! Azhar Idrus tunjuk BODOH dalam Twitter..


Terus terang gua cakap beb.., statement Azhar Idrus dalam Twitter dia tu merupakan statement paling BODOH yang pernah gua baca dari seorang yang mengaku bijak dalam agama..

Azhar Idrus nak suruh kerajaan hantar jet ke Palestin kononnya dorang disana tu lebih memerlukan jet tersebut..

Dan Azhar Idrus cuba nak perli kerajaan kononnya jet yang ada dalam negara kita ni hanya digunakan semasa perarakan Hari Merdeka saja..

Bagi gua.., kalau betul Azhar Idrus prihatin sangat pasal Palestin.., kenapa dia sendiri tak tinggalkan segala kemewahan dia di Malaysia ni dan sertai rakyat Palestin menentang Israel??

Tak pun.., Azhar Idrus derma je lah kereta-kereta mewah dan jugak motor-motor besar dia di Terengganu tu untuk bantu umat Islam di Gaza...

Setakat cakap pandai mengutuk kerajaan kononnya tak bantu Palestin.., itu sebenarnya secara langsung menunjukkan KEBODOHAN Azhar Idrus beb...

Dia tak sedar ke bahawa negara arab sendiri pun tak ada satu yang hantar bantuan ketenteraan bagi bantu Palestin walaupun dorang tu hanya berjiran?

So buat apa nak suruh kerajaan hantar Jet pulak? Kenapa Azhar Idrus tak suruh je Anwar hantar puak-puak Amal Pas berjihad di Gaza tu dengan Jet peribadi dia? Ni lah buta perut namanya...

Apapun.., satu je gua nak nasihatkan Azhar Idrus.., kalau tak cerdik sekalipun.., jangan tunjuk pada umum beb.. Yang malu bukan orang lain.., lu dan keluarga lu sendiri jugak beb..

Mungkin inilah bahananya bila Azhar Idrus minum air nescafe yang diisi dalam cawan McD... Hahahahaha....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More