Monday, November 19, 2012

Penjelasan Azhar Idrus pasal dia KANTOI makan di McD...

Semalam gua dapat satu gambar Azhar Idrus yang didakwa makan di sebuah restoran makanan segera McD.. Kata pengirim gambar, dia heran kenapa Azhar Idrus sokong McD sedangkan produk makanan segera tu ada kaitan dengan Yahudi/Israel..

Dalam hal ni, gua sebenarnya malas nak ambik pot.. Kalau nak diikutkan produk yang ada kaitan dengan Yahudi, laptop dan handphone yang kebanyakan kita guna ni pun ada kaitan jugak beb..

Termasuk juga rokok yang majoriti rakyat Malaysia hisap termasuklah pemimpin-pemimpin Pas sendiri..

Jangankan kata McD saja beb.., banyak lagi produk makanan yang diketahui ada kaitan secara tak langsung dengan Yahudi ni di negara kita..

Jangan buat-buat lupa yee.., Anwar Ibrahim yang puak-puak Pakatan puja-puja tu pun ada kaitan dengan pemimpin-pemimpin Yahudi dibarat sana..

So.., terpulang la pada individu masing-masing.. Kalau rasa boleh ok tanpa guna sebarang produk yang ada kaitan dengan Yahudi ni.., buat je lahh.. Tak ada sapa pun larang..

Kalau sapa rasa still nak makan McD atau apa kejadah sekalipun, makan je lahhh.. Asalkan jangan mintak gua belanja dah laa.. Gua bukan kaya macam anak Nazri Aziz beb..

Berbalik pada cerita Azhar Idrus yang dikatakan makan McD tadi.., kat bawah ni ada penjelasan dia berkenaan hal tu.. Jadi korang fikirlah sendiri yang mana baik untuk korang yee...

Gua bukan Mursyidul Am Pas untuk keluarkan fatwa Murtad atau kafir kepada individu yang makan McD tu beb.. Huhuhuhu...


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More