Tuesday, November 6, 2012

Rakaman Suara Anak Nik Aziz Minta Nak Jadi Calon ?


Sudah kedengaran suara di ceruk kedai kopi, dari Gua Musang hingga ke Pengkalan Chepa, anak Nik Aziz, Nik Abduh bakal bertanding di kerusi lain dan bukannya menggantikan bapanya kerana Nik aziz bakal meneruskan tugas MB kiranya mereka menang lagi.

Keluhan, cemuhan dan pelbagai kata-kata mula banjir dalam kedai kopi di seluruh Kelantan. Ada yang setuju dan ada yang mencemuh, kononnya Nik Aziz mula menjalankan jarumnya supaya anaknya bakal ganti beliau.

Kalau dulu rakyat melihat bahawa menantunya bakal jadi wakil parlimen tapi kerana dek separuh jalan dah dibongkar skandal menantunya maka Nik Aziz mula pasang strategi, anaknya nik abduh bakal ganti beliau. Ini semua kerana terikut dengan gaya Anwar, kalau anwar boleh kenapa tidak beliau.

Ceramah beliau juga sudah hambar setiap pagi Jumaat. Sudah tidak seperti dulu, asyik sebut soal pilihanraya dan calon yang bakal mengisi ruang kosong orang lama, bahkan ada jemaah yang dengar ceramah melihat sesama sendiri, nik aziz kata pada dirinya sendiri bila sebut wakil rakyat yang sudah lama jadi wakil rakyat.

Ada juga suara kedengaran, buat apa anak beliau ulang alik ke KL ? Apakah pergi jumpa minta dana PRU dari anwar ? Malah MI dengar, Nik Aziz punyai rumah kediaman persendirian di KL, benarkah cerita ini ?

Insyaallah MI bakal bongkar lagi cerita cita-cita anak Nik Aziz yang bakal ganti tempat bapanya atau mengikut sumber dalaman, cita-cita Nik Aziz menyusun anak cucunya yang berjumlah lebih dari 50 orang untuk bina empayar diktator di Kelantan.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More