Saturday, December 15, 2012

Majlis Hari Lahir Tun Mahathir Dihadiri Shah Rukh Khan!


Majlis Hari Lahir Ke-87 Tun Mahathir Dihadiri Shah Rukh Khan | Semoga Tun Mahathir sentiasa dalam keadaan sihat, panjang umur dan murah rezeki serta terus menyumbang kepada ekonomi dan perkembangan negara kita, Malaysia.

KUALA LUMPUR : Megastar Bollywood, Dato' Shah Rukh Khan mempersembahkan lagu Kuch Kuch Hota Hai sempena ulangtahun kelahiran bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Mahathir Mohamad (Tun M) yang ke-87.

Lagu Kuch Kuch Hota Hai itu dipersembahkan oleh Shah Rukh Khan sewaktu Tun Mahathir selesai memotong kek hari ulangtahun kelahirannya yang setinggi 5 tingkat itu.

Terdahulu Shah Rukh Khan telah diberi penghormatan membawakan lagu Happy Birthday buat Tun M sebelum diikuti tetamu yang lain.

Hari ulangtahun kelahiran Tun M yang ke-87 ini telah dianjurkan Lord's Tailor di Hotel Le Meridien, Kuala Lumpur sebentar tadi.

Seramai 200 tetamu telah diundang untuk menghadiri majlis ulangtahun Tun M. Selain VVIP, turut diundang adalah beberapa selebriti tempatan. 

Antaranya Datin Paduka Umie Aida dan suami, Vanidah Imran dan Rashidi Ishak, Esma Daniel dan isteri, Siti Eja dan suami, Datin Sofea Jane dan Fizz Fairuz.

Turut menghiburkan adalah Amanda Imani dan Datuk Yusni Hamid diiringi Datuk Mokhzani.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More