Thursday, November 3, 2011

My Dream Gaming Rig

Corsair Special Edition White Graphite Series™ 600T Case

huh..lawo bebenor Corsair Case nih...1st priority tuk next gaming rig aku!!yeah!!!hrga kalau SE White RM 579, kalau itam RM 469..which one u will choose?? Nih kat bawah beberapa Pic luar dalam yang sempat aku upload........  


Bersisir rapi urat2 wayar PSU!!
Cantek ek Cable Management dier nih....aduhai......


Intel Core i5 2500K 3.30Ghz, 6M Cache, 4 Cores 4 Threads



Sehari 2 nih sibuk keje aku dok search and PM2 mangsa kat LYN tye pasal Board n Proc..Rata2 memuji mengenai kehandalan Proc 15 2500K..even de setengah2 proc i7 yang die mampu beat!!dasyat2!!btw, rege die rata2 yang aku survey paling murah dalam RM570 dan lain2 trader jual max pon dlm RM650.....mmm....mcm best jerrr.....




..ternyata bestnyer sebab de wording malay tuh!..hahahha..



 ...amacam kira Orite kan..die boleh beat dengan kebanyakan proc yang jauh lebih mahal!!!....


Asus P8P67 LE Motherboard
Mobo nih class2 sederhana..tapi ramai mid end gaming user cakap board nih bagus..melengkapkan lagi misi ke i5 2500K aku tuh...banyak feature dier.anti surge pon der...2 x USB 3.0 port!!my gosh..laju tuh!!..x men dah 2.0 port lpas nih..lagi satu, Asus mmg terkenal sebagai top mobo manufacture kat muka bumi nih!! haraga pon boleh tahan murah..rata2 seller dlm LYN jual dlm RM 360-RM 390..tp tadi nih dlm garage sales de mamat bengong jual murah RM 250!!baru gune 3 bulan (gua PM siap2 da mntak reserved!!haha)....

..original packaging...nantikanku!!!
..nih conclusion review dari ITShout.com...xpe2..


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More