Wednesday, July 10, 2013

Bekas Vokalis Nasyid Saujana kini Pondan..??

Bekas penyanyi nasyid kumpulan Saujana iaitu kumpulan nasyid yang dahulunya terkenal dengan penyanyi-penyanyi kumpulan ini yang terdiri dari pelajar-pelajar cemerlang. Kumpulan ini yang pernah popular suatu masa dahulu tetapi senyap kini mungkin kerana anggota kumpulan ini yang sibuk dengan pelajaran.

Namun begitu, nama kumpulan nasyid Saujana digegarkan semula dengan kemunculan salah seorang anggota nasyid kumpulan ini iaitu Khairul Idzwan Baharin yang dikenali kini Dr Khairul Idzwan Baharin,27 dengan penampilan yang amat berbeza sekali berbanding dengan imej nasyid dahulu di program realiti One In A Million (OIAM).

Mungkin beliau ingin meniru jejak langkah Faizal Tahir dahulu yang sebelumnya adalah penyanyi nasyid kumpulan Nirwana, tetapi jika Faizal Tahir muncul dengan imej rock manakalaKhairul Idzwan Baharin muncul dengan imej lebih lembut pula!

Dr Khairul Idzwan Baharin seperti mendedahkan imej sebenar yang dahulunya di tutup dengan imej berkopiah. Saya macam tak percaya tapi kalau benar itulah Khairul Idzwan Baharin bekas vokalis Saujana, harap beliau berubah semula seperti dahulu.

Apalah sangat dengan dunia glamour, Khairul Idzwan Baharin pun dah bergelar Doktor.

2 comments:

permisi kakak2 numpang promo ya
yang suka main poker dan domino online, mari gabung di sini bersama kami di www.saranapelangi.com. kini hadir dengan 7 permainan yang dapat dimainkan dalam 1 website. dapatkan jackpot hingga ratusan juta setiap harinya. gak mau kalah teruskan main poker dan domino online ? ayo buruan gabung bersama kami di www.saranapelangi.com

Saranapelangi.com adalah satu - satunya Website Dengan Player VS Player Tanpa Menggunakan Bot (tanpa ROBOT) 100% Fair Play!!!

Hot Promo Dari SaranaPelangi!!!
*Bonus Rollingan Sebesar 0,5%
*Bonus Refrensi Sebesar 20%

Tunggu Apalagi?!, Ayo Gabung Dan Main Bersama Kami!!!


Untuk informasi lebih lanjut silahkan hubungi kami di www.saranapelangi.com atau melalui android kami.

- BBM : 2B47BB9C
- CALL : +855964972098
- WEECHAT : saranapelangi
- SKYPE : saranapelangi
- EMAIL : saranapelangi99@yahoo.com
- FACEBOOK : saranapelangi99@yahoo.com

WWW.SARANAPELANGI.COM

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More