Saturday, July 20, 2013

Seram! Penampakan Hantu Perempuan Bertudung Di Luar Tingkap

Gambar ini dikirimkan oleh F (Nama sebenar tidak mahu disiarkan). Berikut adalah teks yang disertakan bersama-sama gambar ini:

gmbr yg saya hntr ni, berlaku di salah satu IPTA di negara ini (maaf, saya xdpt sebut)..kami mengajar di IPTA tersebut. 

Pada mlm tu, kami menganjurkan program Debate in English, and a friend of mine tgh dukung anak kepada kwn. Mase tgh tangkap gmbr tu, xde sape2 kat kawasan tu sbb semua students berada didalam class. We only noticed ada benda dibelakang kwn saya lepas gmbr ni diupload di facebook (maaf, terpaksa tutup muka kwn and anak kwn). 

Yang peliknyer, kami berada di tingkat 3. yg saya perasan, benda tu berada diluar tingkap, dan tiada siapa boleh keluar dr tingkap tu.Walaupun ada pintu,-utk technician keluar baiki aircond tetapi pintu tu mmg berkunci. kalau ada students luar dr tingkap tu, kami akan marah mereka tetapi, sbb xada sesiapa pun diluar tu. saya sebagai tenaga pengajar di IPTA tersebut xpernah melalui nya lg, tetapi selepas melihat gmbr ni.saya sendiri terkedu. wallahualam. 

Penampakan objek atau makhluk di dalam gambar sememangnya satu fenomena yang tidak dapat diduga. Cuba cek balik koleksi gambar-gambar dalam simpanan anda. Manalah tahu ada penampakan seperti ini. Jangan lupa kongsikan bersama kami.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More