Sunday, July 21, 2013

Punca Sebenar Abby Abadi Bernikah Tergesa-Gesa

Pelakon dan penyanyi terkenal yang kini sudah berubah ke arah yang lebih positif, Abby Abadi mengumumkan telah bernikah dengan seorang pemuda berusia 24 tahun, Muhammad Noor Farhan Che Bakar beberapa hari lalu. Kisahnya ini telah menjadi perbualan hangat di laman sosial dalam kalangan peminat.

Pernikahan Abby sememangnya kelihatan sangat tergesa gesa sehinggakan ada desas-desus yang mengatakan Abby Abadi dan suaminya itu mengambil jalan mudah dengan bernikah di selatan Thailand.

“Ya saya bernikah di Thailand. Tidak ada masalah pun dalam undang undang Islam bernikah di negara jiran, tetapi saya mempermudahkan yang payah,” kata Abby Abadi.

“Benda itu tak jadi masalah pun, Allah s.w.t. kita perlu dahulukan, jadi saya dah lepas dengan Allah SWT, maksudnya kita dah bernikah itu yang terbaik”

“Jadi untuk dengan manusia pula sekarang inilah saya patut terangkan. Dah tertulis macam itu, tak apa yang penting Allah s.w.t. dulu, yang penting saya dapat elak dosa,” tambahnya lagi.

1 comments:

permisi kakak2 numpang promo ya
yang suka main poker dan domino online, mari gabung di sini bersama kami di www.saranapelangi.com. kini hadir dengan 7 permainan yang dapat dimainkan dalam 1 website. dapatkan jackpot hingga ratusan juta setiap harinya. gak mau kalah teruskan main poker dan domino online ? ayo buruan gabung bersama kami di www.saranapelangi.com

Saranapelangi.com adalah satu - satunya Website Dengan Player VS Player Tanpa Menggunakan Bot (tanpa ROBOT) 100% Fair Play!!!

Hot Promo Dari SaranaPelangi!!!
*Bonus Rollingan Sebesar 0,5%
*Bonus Refrensi Sebesar 20%

Tunggu Apalagi?!, Ayo Gabung Dan Main Bersama Kami!!!


Untuk informasi lebih lanjut silahkan hubungi kami di www.saranapelangi.com atau melalui android kami.

- BBM : 2B47BB9C
- CALL : +855964972098
- WEECHAT : saranapelangi
- SKYPE : saranapelangi
- EMAIL : saranapelangi99@yahoo.com
- FACEBOOK : saranapelangi99@yahoo.com

WWW.SARANAPELANGI.COM

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More