Wednesday, July 24, 2013

(13 GAMBAR)Sekitar Majlis Pernikahan Hattan Dan Arianie

Seperti yang anda maklum, semalam telah berlangsung majlis pernikahan Dato’ Hattan dan wanita yang sebelum ini bekas isterinya iaitu Arianie.


Pasangan ini berpisah selama 10 tahun sebelum disatukan semula di Marriot Putrajaya semalam. Hattan dan isteri kelihatan segak dan jelita dengan busana sedondon berwarna kuning air.
Set gambar ini ialah dari jurugambar rasmi REDPhotography. Terima kasih diucapkan kepada abang Red kerana sudi berkongsi gambar dengan kami. Sila like page REDPhotography beramai-ramai.
Lagi 11 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya.

Dengarkan lagu-lagu nasyid ciptaan baru ini dan undi lagu yang paling anda sukai untuk Pertandingan Cipta Lagu Nasyid bersempena Festival Ramadan 2013. Untuk memudahkan anda memilih lagu nasyid kegemaran anda, sila klik banner di bawah untuk ke laman yang kami setup khas untuk memudahkan anda mendengar lagu-lagu, lengkap dengan cara mengundi secara SMS. Semarakkan Ramadan bersama kami! “SEMARAKKAN SENI BUDAYA”












1 comments:

permisi kakak2 numpang promo ya
yang suka main poker dan domino online, mari gabung di sini bersama kami di www.saranapelangi.com. kini hadir dengan 7 permainan yang dapat dimainkan dalam 1 website. dapatkan jackpot hingga ratusan juta setiap harinya. gak mau kalah teruskan main poker dan domino online ? ayo buruan gabung bersama kami di www.saranapelangi.com

Saranapelangi.com adalah satu - satunya Website Dengan Player VS Player Tanpa Menggunakan Bot (tanpa ROBOT) 100% Fair Play!!!

Hot Promo Dari SaranaPelangi!!!
*Bonus Rollingan Sebesar 0,5%
*Bonus Refrensi Sebesar 20%

Tunggu Apalagi?!, Ayo Gabung Dan Main Bersama Kami!!!


Untuk informasi lebih lanjut silahkan hubungi kami di www.saranapelangi.com atau melalui android kami.

- BBM : 2B47BB9C
- CALL : +855964972098
- WEECHAT : saranapelangi
- SKYPE : saranapelangi
- EMAIL : saranapelangi99@yahoo.com
- FACEBOOK : saranapelangi99@yahoo.com

WWW.SARANAPELANGI.COM

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More