Sunday, July 21, 2013

Zul Ucap Tahniah, Abby & Suami Sibuk Berkempen

Bekas kekasih kepada pelakon, Abby Abadi iaitu Zul Ariffin sudah mengucapkan ucapan tahniah diatas perkahwinan Abby dengan suaminya, Farhan baru-baru ini.

Memetik portal MediaHiburan:

"Alhamdulillah dan tahniah buatnya. Apa yang boleh saya katakan, saya gembira dengan berita tersebut. Bagus sudah berumah tangga," -Zul
Sementara itu, dari sumber lainnya, Abby dan suaminya, Farhan kini sibuk berkempen untuk PRK Dun Kuala Besut yang diadakan tidak lama lagi iaitu hari Rabu, 24 Jula dengan mengajak orang ramai menyokong parti PAS. 

Tambahan lagi, suami Abby ini lebih dikenali sebagai 'Orang Jamaah', tidak pasti Jamaah apa ini, tapi mungkin lebih kepada Islamik kot dan bukannya radikal.

Harap-harap begitulah kisahnya.

1 comments:

permisi kakak2 numpang promo ya
yang suka main poker dan domino online, mari gabung di sini bersama kami di www.saranapelangi.com. kini hadir dengan 7 permainan yang dapat dimainkan dalam 1 website. dapatkan jackpot hingga ratusan juta setiap harinya. gak mau kalah teruskan main poker dan domino online ? ayo buruan gabung bersama kami di www.saranapelangi.com

Saranapelangi.com adalah satu - satunya Website Dengan Player VS Player Tanpa Menggunakan Bot (tanpa ROBOT) 100% Fair Play!!!

Hot Promo Dari SaranaPelangi!!!
*Bonus Rollingan Sebesar 0,5%
*Bonus Refrensi Sebesar 20%

Tunggu Apalagi?!, Ayo Gabung Dan Main Bersama Kami!!!


Untuk informasi lebih lanjut silahkan hubungi kami di www.saranapelangi.com atau melalui android kami.

- BBM : 2B47BB9C
- CALL : +855964972098
- WEECHAT : saranapelangi
- SKYPE : saranapelangi
- EMAIL : saranapelangi99@yahoo.com
- FACEBOOK : saranapelangi99@yahoo.com

WWW.SARANAPELANGI.COM

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More