Saturday, July 20, 2013

Terbongkar !!! DS Anwar BerWHATAPPS dengan DS NAJIB

Gambar di Majlis Angkat Sumpah pagi tadi..

Kalau Ketua Pembangkang dan Ketua Kerajaan duduk berbual, Brader selalu sangat terfikir, apa yang mereka bualkan sebenarnya? Mungkin camni kot..

"Hahaha. Kau ni Nuar, tak habis-habis demo. Seronok sangat ke?"

"Jib, kau main tipu kan election hari tu? Tengok, aku dah kalah! Aku dah tak dapat nak jadi PM macam ko."

"Nuar, kenapa semua benda kau tak puas hati dengan aku ni? Semua nak tentang."

"Apalah kau ni Jib. Kau ni perintah negara tak bagus sangat. Kalau dah boring kerja PM, kau bagi aku je."

"Ala...Rileklah Nuar. Aku nak perintah satu penggal lagi. Boleh?"

"Hmm..Boleh je Jib. Tapi aku akan terus berdemo untok tentang kerajaan kau."

"Alamak...yeke..Hmm..Takpelah Nuar. Kalau demo tu jangan sampai rosakkan benda-benda."

"Jib, kau dah baca Harakah dan Suara Keadilan? Habis semua cerita pasal kau."

"Ala...Kira seri la tu. Berita Harian dan Utusan pun selalu je kondem kau. RTM tu tak payah cerita la."

"Hahahaha. Okay-okay. Fine. Jib, esok gi Midvalley nak? Tengok World War Z. Ajak la Rosmah sekali."

"Nanti aku tengok jadual aku dulu ya. Kalau jadi petang ni aku whatsapp kau."

"Ok bro. Aku nak chow kejap. Orang ramai tunggu luar parlimen tengah demo nak tentang kau ni."

"Okay-okay. Suruh diorang bersurai cepat-cepat ya. Aku nak balik ofis ni. Kang tak pasal-pasal aku keluar parlimen, orang baling telur kat muka aku."

"Okay Jib. Assalamualaikum."

"Waalaikumussalam."

2 Jam Selepas Itu..
Gelak sakan nampak..Dah deal tgk wayang lah tu..

1 comments:

permisi kakak2 numpang promo ya
yang suka main poker dan domino online, mari gabung di sini bersama kami di www.saranapelangi.com. kini hadir dengan 7 permainan yang dapat dimainkan dalam 1 website. dapatkan jackpot hingga ratusan juta setiap harinya. gak mau kalah teruskan main poker dan domino online ? ayo buruan gabung bersama kami di www.saranapelangi.com

Saranapelangi.com adalah satu - satunya Website Dengan Player VS Player Tanpa Menggunakan Bot (tanpa ROBOT) 100% Fair Play!!!

Hot Promo Dari SaranaPelangi!!!
*Bonus Rollingan Sebesar 0,5%
*Bonus Refrensi Sebesar 20%

Tunggu Apalagi?!, Ayo Gabung Dan Main Bersama Kami!!!


Untuk informasi lebih lanjut silahkan hubungi kami di www.saranapelangi.com atau melalui android kami.

- BBM : 2B47BB9C
- CALL : +855964972098
- WEECHAT : saranapelangi
- SKYPE : saranapelangi
- EMAIL : saranapelangi99@yahoo.com
- FACEBOOK : saranapelangi99@yahoo.com

WWW.SARANAPELANGI.COM

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More