Sunday, May 27, 2012

Betul ke semua perempuan macam ni?


1) Kalau perempuan kata : Kita lebih sesuai berkawan saja.
 Makna tersembunyi : I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

2) Kalau perempuan kata : I suka berkawan dengan you. You baik,memahami bla bla bla...

Makna tersembunyi : Hish.. I rasa macam minat sesangat kat you la. Rasa macam nak jadi awek you je.

3) Kalau perempuan tanya : You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi : Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

4) Kalau perempuan kata : I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
 Makna tersembunyi : Amboi! Aku kena berkorban. Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

5) Kalau perempuan kata : I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus- terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi : Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

p/s : Sambungan daripada Lelaki wajib tahu - Rahsia kata-kata Wanita!, Kalau salah sila komen yek. admin pun xtahu!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More