Thursday, April 11, 2013

[Info Artis] Anzalna Nasir Penipu !

Ini Anzalna Nasir penipu, aktres jelita ini sebenarnya tidak mempunyai sebarang akaun di Instagram seperti ramai yang terpedaya. Baru-baru ini, ramai yang menjadi peminat Anzalna Nasir teruja apabila Anzalna Nasir berkongsi gambar-gambar cun bertudung di dalam laman sosial bergambar Instagram, tetapi rupa-rupanya akaun tersebut adalah palsu semata.

Instagram 'Anzalna Nasir' Didakwa Palsu

Kenyataan daripada admin page atau mungkin dari Anzalna Nasir sendiri diFanpage Anzalna Nasir yang diterbitkan pada 1 Disember 2012 baru-baru ini:

I dont have an INSTAGRAM account so those are FAKES!! Whoever is doing it u better remove the account or ... you'll see what happens!

Menerusi Instagram palsu Anzalna Nasir tersebut, pemilik akaun telah berkongsi beberapa gambar cantik menarik Anzalna Nasir bertudung dalam babak yang dilakonkan olehnya dalam Maskara terbitan KRU Studios.

Foto Anzalna Nasir Cantik Bertudung


Hmm .. nampaknya semakin ramai yang jadi 'copy-cat' ni ... dah la dalam dunia blog pun ada isu 'copy' yang sering jadi prbincangan. Mungkin ramai yang cuba meraih kelebihan secara jalan singkat ehhh .... naper? Tak suka nak susahkan diri yer? Hmm .... fikirlah yer.

*p.s: Kan lebih baik ngaku je peminat .. leh buat akaun dan urus akaun tu dengan si cantik ni .. ye tak? errr alahai Anzalna ... kan lebih manis begini ... :)

Sumber

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More