Thursday, June 28, 2012

Baju Kim Kardashian Terkoyak Sebelum Rakaman Acara Jimmy Kimmel Live (Gambar)



Apa jadinya bila pakaian anda mengejut koyak? Tentu saja anda akan dilanda kepanikan. Hal inilah yang dialami Kim Kardashian ketika kostum yang ia kenakan mengejut koyak sesaat sebelum syuting acara Jimmy Kimmel Live! di Los Angeles pada Khamis (7/6) malam waktu setempat.

Ketika itu Kim Kardashian hadir di lokasi syuting sambil mengenakan pakaian seksi model terusan dari bahan kulit warna hitam, berlengan panjang dengan skirt sepanjang lutut. Sesaat sebelum syuting bermula, tiba-tiba resleting belakang pakaiannya rosak dan membuat punggung Kim tampak jelas.

Mengenai insiden tersebut, Kim masih sempat-sempatnya 'berkicau' di Twitter. "About to do Jimmy Kimmel & my whole dress rips! Help!!! Time to sew me in ... praying this works! "Tulisnya lewat akaun Twitter. Ia lalu melanjutkan kicauannya. "Getting my dress sewn up! I think we can make it work ... "

Dalam masa yang singkat, pakaian seksi tersebut kembali dijahit. Proses penjahitan itu sendiri sempat diabadikan dalam gambar dan diposting Kim lewat Twitter. Setelah diperbaiki, kekasih Kanye West itupun boleh mengenakan baju tersebut seperti biasa dan siap tampil di depan kamera bersama kedua saudaranya, Kourtney dan Khloe Kardashian.

Tabekpuang

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More