Saturday, July 21, 2012

5 Gadis Cantik Yang Kelihatan Betul-Betul Seperti Patung

Ketika ini banyak wanita dan gadis cantik muda yang terobsesi untuk menjadi cantik. Mereka menganggap bahawa kecantikan adalah segala-galanya sehingga seringkali mereka melakukan apa saja untuk mendapatkan wajah cantik dan tubuh menawan. Namun kelima gadis cantik ini lain, mereka tidak hanya terobsesi untuk menjadi cantik namun juga mereka mewujudkan impian mereka untuk menjadi cantik seperti boneka. Siapakah mereka? Berikut adalah orangnya!!!


Dakota Rose


Dakota Rose adalah seorang gadis cantik muda berusia 19 tahun yang dikenal dengan nama KotaKoti dan benar-benar seperti patung barbie. Kemiripan KotaKoti yang luar biasa dengan ptung barbie membuatnya amat popular dinegara-negara seperti Jepun dan China. Dakota dianggap amat cantik oleh fansnya sehingga ia benar-benar berdandan seperti patung barbie dan tak masalah jika orang menganggapnya aneh.


Venus Palermo


Di Usia 15 tahun, Venus Palermo benar-benar terobsesi untuk kelihatan seperti patung. Dengan nama populer Venus Angelic, gadis cantik dari London ini memposting tutorial kecantikan untuk penggemar youtube yang ingin mirip dengannya. Ia tak hanya populer kerana itu saja namun dikeranankan ia amat serupa seperti patung.


Alodia Gosiengfiao


Gadis Cantik ini amat dikenal di Filiphina tak hanya kerana desain dan kreativitinya namun pada kenyataannya ia lebih cantik dari karakter yang diciptakannnya. Ia sendiri mendalami seni bermain yang berperanan sejak tahun 2003 dan menjadi juri pertandingan tersebut sejak ia berusia 18 tahun.


Wang Jiayun


Pelajar sekolah menengah ini menjadi terkenal di korea karena ia begitu sama dengan patung. Wang Jiayun sendiri memiliki tinggi 164 cm dan berat 42 kg. Ia lahir di Kowloon, Hongkong dan tinggal di provinsi Guangdong, Cina.


Charlotte Hothman


Barbie biasanya hanya disukai oleh gadis-gadis yang masih muda. Namun wanita berusia 24 tahun ini amat terobsesi dengan koleksi patungnyanya dan bahkan melakukan pembedahan plastik untuk memastikan dirinya sama sekali dengan patung. Gadis Cantik yang bernama Charlotte Hothman ini membedah hidungnya, menyuntik bibirnya dan mewarna rambutnya agar benar-benar seperti patung barbie.

tabekpuang

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More