Wednesday, June 27, 2012

Tertangkap Sedang Mencabuli Pesakit Perempuannya, Doktor Ini Mengamuk




ROMA - Kamera tersembunyi sebuah stesen televisyen, berjaya merakam aksi doktor mengambil kesempatan kepada pesakitnya di Rom, Itali.

Si doktor kelihatan sedang meraba-raba pesakit perempuannya. Kamera tersembunyi memang sengaja dipasanga oleh kru televisyen, untuk sebuah program bernama 'striscia la notizia'.

Diwartakan Daily Mail, Jumaat (8/6/2012), acara ini berniat membongkar tindakan doktor paruh baya yang praktik di sebuah klinik peribadi.

Saat si doktor sedang asyik 'mendiagnosis' pesakitnya, Jimmy Ghione, reporter stesen televisyen itu, langsung menceroboh masuk ke ruang amalan. Tak ayal, si doktor mesum yang marah dan malu, langsung menyerang Ghione.

Acara ini di-setting untuk memerangkap si doktor. Pesakitnya pun diduga salah satu kru acara yang menyamar. Pesakit masuk ruang doktor dan berbaring di tempat tidur ruang praktik. Si doktor kemudian mengangkat atasan dan bra pesakit.

"Saya mencium dengan mulut yang tepat. Jangan bergerak, saya takkan membuat anda hamil dengan cara ini," bisik si doktor sambil meraba tubuh si pesakit.

Si doktor dan mengurut dada pesakitnya, lantas menunduk untuk mencium payudara si pesakit. Saat si doktor hendak mencium bibir, si pesakit menolaknya.

Saat berusaha mencium lagi, si pesakit tetap menolak, dan doktor menepuk tubuh si perempuan, agar bangun dari tempat tidur.

Nah, saat itulah, si reporter masuk ruang periksa, dan memergoki si doktor yang birahinya belum surut.

Doktor berusaha merebut kamera dan memukul para kru, termasuk Ghione. Pertengkaran terus berlanjutan hingga ke luar klinik. Belum jelas bagaimana nasib si doktor setelah aksi lucahnya ditelanjangi


Tabekpuang

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More