Friday, July 20, 2012

Girlband Yang Anggotanya Terdiri Dari Lelaki China




Sama seperti girlband lain, mereka mahir menari dengan gerakan gemulai, menyanyi, dan muncul dengan mengenakan pelbagai dress feminim. Bezanya, kamu tak akan mencari member berjenis jantina perempuan dalam kumpulan tersebut ... jika teliti.

Girlband atau boyband? Melijat penampilan 'tak biasa' dari kumpulan asal China ini telah membuat pengguna internet di China terheran-heran. Pakaian ala girlband, tubuh langsing, kemudian Kami ciptakan make-up yang mereka kenakan dapat mengelirukan sesiapa yang kurang teliti.

Awalnya mereka hanyalah kumpulan cosplay biasa, tapi akan berubah laluan setelah dalam salah satu penampilan, member lelaki harus menggantikan member gadis yang tidak dapat hadir.




Pada akhirnya, kumpulan cross-dressing ini terus berkembang dan menjadi sebuah girlband (boyband?) Serius yang mempunyai peraturan lumayan ketat. Tidak semua lelaki dapat diterima masuk begitu saja. Setiap member diharuskan memenuhi pelbagai kriteria seperti berwajah mulus dan tampan, tubuh langsing dan mempunyai kaki yang jinjang. Mereka juga selalu dibayar dalam setiap penampilan mereka di atas pentas, dengan honor mencapai 500 yuan per penampilan.


 tabekpuang

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More