Saturday, July 28, 2012

Tabiat Gigit Bibir


MENGGIGIT BIBIR, MEMBASAHINYA atau sedikit GERAKKAN sering kali dilakukan oleh kaum HAWA… bagi lelaki yg tidak memahami maksud disebalik perbuatan itu akan menganggap perbuatan itu satu cara biasa dilakukan oleh wanita untuk membasahi bibirnya… tetapi sekiranya korang tahu, pasti korang akan cepat-cepat mendapatkan pasangan saat-saat itu juga..

Sebenarnya sikap wanita yangg suka menggigit bibir, membasahinya serta sedikit gerakkan bibir di hadapan lelaki mengundang banyak MAKNA. Ini termaksuklah, Dia mengajak korang melakukan hubungan SEKSUAL di saat itu juga.

Jika korang sedang berbicara dengannya, tiba-tiba dia seakan-akan malu, menggigit bibirnya, mengulum dan membasahi bibirnya, sebenarnya kekasih atau isteri korang seorang penggoda yang berani. Ini kerana, dia sedikit pun tidak berasa malu untuk menggoda dan menarik perhatian korang. Malah mereka juga tidak ragu-ragu sebaliknya mahir menunjukkan ekspresi muka untuk menarik bicara lawannya.

Selain mengajak pasangan korang melakukan hubungan intim melalui basahan bibir, sebenarnya ia juga salah satu untuk dia meminta maaf atau meminta pertolongan dari korang dengan harapan korang benar-benar menolongnya tanpa mengatakan TIDAK.

Bagi wanita, dia mahu menarik simpati pasangannya apatah lagi jika dia telah melakukan perbuatan yang benar-benar menyakiti hati korang pasangan hidupnya.

Namun perlu korang perhatikan, jika gigitan bibir itu disertai dengan ekspresi wajah yang agak ghairah, ertinya si dia ingin membangkitkan ghairah korang. Pelbagai gaya di wajahnya juga mampu membuat korang tersenyum…

Oleh sebab itu, wanita yang sering berkelakuan begini tidak akan rasa takut atau ragu-ragu menyatakan kekagumannya pada korang. Jadi, kalau isteri korang MEMBASAHI BIBIRNYA, MENGULUM, senyuman seakan menggoda, pastikan korang BERSIAP SEDIA untuk acara PEMANASAN badan dan kemudiannya, iringi dia ke kamar tidur dengan menikmati malam yang INDAH… GOOD LUCK!

p/s: jgn percaye sgt ok...huhu

Misteriousgrapersz  

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More