Friday, August 10, 2012

Infographic: Asas Menggunakan Twitter

Good info!

Aku masih ingat lagi tarikh aku buat account twitter ialah pada 3 disember 2009. Masa tu tiada kawan yang guna twitter maka aku tinggalkan saja twitter tu dengan gambar profile telur. *foreveralone.jpg*

Aku mula login balik account twitter aku pada tahun 2011 bila ada beberapa orang kawan mula aktif ber-twitter haha. Aku bukan kaki twitter dan namun aku lebih suka main twitter melalui smartphone. Mula-mula main twitter, aku terasa ketinggalan zaman dan kena cari satu persatu apakah fungsi RT, @, # dan lain-lain.

Untuk yang baru menggunakan twitter, mungkin infographic di bawah dapat membantu anda memahami twitter dengan lebih cepat!


Tibe2Jam6Petang 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More