Thursday, December 13, 2012

Cekgu Bardd Bawa Najwa Latif Ceramah


Hebat puak-puak ni. jalan boleh ditutup sesuka hati mereka

Walaupun namanya tidak dicalonkan untuk bertanding di Parlimen Nibong tebal oleh Anwar Ibrahim baru-baru ini, namun chegubard tetap tidak putus asa dan terus mencuba.

Ingatkan chegubard dah merajuk balik Rembau membawa diri, namun telahan itu ternyata silap kerana chegubard ni sungguh kental semangatnya. 
Dia dilihat terus melakukan pelbagai program di Nibong Tebal demi untuk mencuit kembali hati Anwar Ibrahim untuk memilihnya sebagai calon di kerusi Parlimen Nibong Tebal bagi menyingkirkan Mansor Othman yang dilihat penerimaan rakyat Nibong tebal terhadapnya amat sepi.

Chegubard terus melakukan pelbagai program di sekitar Parlimen Nibong Tebal dan termasuk baru-baru ini Program Makan Durian di Kg Tasek, DUN Sungai Bakap yang hanya dihadiri 30 orang saja.

Kesian, ada la 2-3 kerat je tercongok bersila  mendengar auta mereka.
Ceramah ini di perkarangan Bilik Gerakan PKR Parlimen Nibong tebal.
Gambar-gambar diatas menceritakan segalanya. Sekitar 100 orang saja hadir untuk ke program buang masa ini. 

Rakyat Nibong tebal dah jemu, dah jelak, dah melugai dengan program-program fitnah, adu domba dan menghasut seperti ini. Nasib rakyat Nibong Tebal tak terbela hanya dengan ceramah.Yang pergi pun totok-totok pakatan dan yang tolong peramai penyokong BN yang turut sama pi nak dengar apa pembohongan mereka.

Siapa yang banyak membantu di Nibong Tebal dari segi kebajikan dan merasai denyut nadi rakyat kalau tak pimpinan UMNO/BN yang diketuai oleh Datok Non?? Apa pakatan buat?

Harapkan pakatan haprak, ceramah main politik 24 jam saja yang depa tau!

MI...kosong3x lagu najwa latif ;)

-anakseberang

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More