Thursday, December 13, 2012

Kenapa Gadis Cantik ini Bunuh Diri?



Seorang lelaki berwajah garang terlihat seorang gadis cantik bergaun panjang sedang berdiri di atas pagar jejambat. Ia menghentikan motornya dan bertanya : "Apa yang sedang kamu lakukan?"

Gadis itu menjawab : "Saya ingin bunuh diri..."

Mengambil kesempatan ini si lelaki berkata : " Kalau begitu sebelum kamu melompat,berikan saya ciumanmu yang terakhir."

Si gadis pun menciumnya dibibir. Setelah ciuman berakhir,si lelaki dengan wajah berseri-seri berkata : "Mengapa kamu ingin bunuh diri? Ciumanmu begitu panas dan menggairahkan. Pasti banyak lelaki yg akan tergila-gila dengan ciumanmu ini."

Dengan sedih si gadis menjawab :"Saya ingin bunuh diri kerana ibubapa dan keluarga saya menentang saya berpakaian dan berdandan seperti WANITA....Auwww hahaha

p/s : hahha..nampaknya dah ada yang terkena..... :P

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More