Thursday, December 13, 2012

WOW!!! Ebbi dedah PAS bina 2 Masjid di Palestin!!!


Kalau ikut kenyataan Ebbi didalam laman Twitter dia.., katanya Pas dan beberapa NGO lain dah bina 2 buah masjid di Palestin.. Betul ke cerita ni atau Ebbi sengaja ada-adakan cerita untuk bodek Pas?

Bukannya apa.., gua sebenarnya tak ada masalah nak percaya Pas bina masjid dimana sekalipun beb.. Bak kata orang, dimana ada kemahuan.., disitu ada jalan...

Tapi bila difikirkan balik, di Kelantan yang 22 tahun memerintah pun Pas tak boleh buat hatta sebiji masjid.., inikan pulak nak buat rumah ibadat tu di Palestin nun..


Setahu gua.., rumah berhala banyak laa di negeri yang puak-puak Pas gelar Serambi Mekah tu.. Dan katanya.., pembinaan tokong tu ada dapat sumbangan dari kerajaan Pas negeri..

Itu kalau tengok dalam bab masjid.., belum kita kira lagi dalam bab keperluan asas rakyat Kelantan seperti air dan tempat tinggal.. Sadis beb!!

So.., gua harap Ebbi boleh buktikan kewujudan 2 buah masjid yang Pas dah bina di Palestin tu.. Kalau Ebbi tak boleh buktikan.., memang sah la pompuan tu dah jadi kilang fitnah dalam Pas!!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More