Friday, July 12, 2013

Adira Nak Kahwin? Gambar Calon Suami?

Wah dengar khabar Adira dah siap menempah baju dari pereka fesyen terkenal, Ezuwan Ismail dengan memuatkan gambarnya untuk diukur. Difahamkan Ezuwan Ismail adalah pereka fesyen yang kini memfokuskan baju pengantin kepada pelangganny dan difahamkan berhenti daripada menerima tempahan pakaian untuk Hari Raya. 


Maka mungkinkah Adira menempah baju pengantin/tunangan buat dirinya? dan seterusnya mendirikan rumahtangga tak lama lagi? yang itu masih lagi dalam tanda tanya, dan yang pasti lagi ketika tempahan baju yang dilakukan oleh Adira, dia bersama seorang jejaka yang turut bersama dengan dirinya.

Jejaka itu apabila diselidiki, dia merupakan ahli politk yang juga orang kuat kepada ketua Pemuda UMNO merangkap Menteri Belia dan Sukan, YB Khairi Jamaluddin (KJ). Nama orangnya adalah Shahrul Nasrun Kamarudin yang juga Presiden Gerakan Belia Gagasan 1 Malaysia.

Wah baguslah tu, kalau dah suka sama suka eloklah disegerakan kahwin, tak usah couple2 lagi. Tambahan pula bab kahwin ni, baguslah juga kan, lagi pula perkara elok bagus dihebahkan.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More