Tuesday, July 16, 2013

Akhirnya Izara Aishah Perkenalkan Cinta Hatinya

Beberapa minggu lalu, kami ada mendedahkan yang Izara Aishah telahpun mempunyai cinta hati yang dirahsiakan. Akibat dari tersebarnya gosip tersebut, ramai yang tertanya-tanya siapa sebenarnya yang menjadi cinta hati si gadis cantik manis ini. Kerana terlalu banyak pertanyaan yang diterimanya, akhirnya Izara Aishah akur untuk memperkenalkan cinta hatinya kepada umum.
ohartis-cinta-hati-izara-aishah-innershine-2
Di dalam satu majlis gilang-gemilang bertemakan warna ungu yang berlangsung di Grand Millennium Hotel, Kuala Lumpur ini, majlis bermula dengan persembahan lagu Chantek yang didendangkan oleh Altimet & Adeep sebelum Izara Aishah yang berpenampilan serba ungu muncul untuk memperkenalkan cinta hatinya kepada umum. Apapun janganlah terkejut kerana OhArtis sendiri pun tak expect langsung akan siapa cinta hatinya ni. Rupa-rupanya cinta hati Izara Aishah ialah……
ohartis-cinta-hati-izara-aishah-innershine
FUHH!! Rupa-rupanya cinta hati Izara Aishah adalah BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu di mana adalah formulasi baru dari BRAND’S® InnerShine, rahsia untuk “Kulit cantik menawan, semua tertawan” si Izara. Jauh menyimpang semua tekaan peminat selama ini. Macam-macam nama VIP keluar dikaitkan dengan Izara. Tapi berita baiknya kepada para jejaka yang meminati Izara, peluang masih terbuka luas nampaknya untuk kita semua.
Izara Aishah at the Launch of InnerShine Prune Essence plus Camu Camu
ohartis-cinta-hati-izara-aishah-innershine-camu-camu
Kajian saintifik mendapat Camu Camu merupakan sejenis buahan hebat (super-fruit) yang dijumpai di Hutan Amazon, Peru di mana mengandungi khasiat 30 hingga 50 kali lebih kaya vitamin C berbanding buah oren. Khasiat buah ini amat diyakini mampu memberikan kulit yang lebih menawan & muda serta mampu melancarkan proses pencernaan.
ohartis-cinta-hati-izara-aishah-innershine-camu-camu-pati-prun
Patutlah kulit Izara Aishah jelas nampak semakin cantik menawan sejak akhir-akhir ini. Setiap malam minum satu botol BRAND’S® InnerShine rupa-rupanya. Kini anda juga boleh mendapatkan kulit yang menarik seperti Izara.
Mr.Koh Joo Siang and Ms Carmen Liew with the new face of InnerShine Prune Essence plus Camu Camu, Izara Aishah
Majlis diteruskan dengan tayangan TVC untuk BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu yang tentunya menampilkan Izara Aishah dan beberapa pemuda yang tertawan dengan keanggunan beliau. Kami juga diberikan sampel beberapa botol BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu & sejujurnya, rasa BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu yang baharu ini jauh lebih sedap dari yang terdahulu.
ohartis-innershine-izara-aishah-altimet
Screen Shot 2013-06-06 at 10.44.39 AM
Sehingga hari ini OhArtis masih mengamalkan untuk menikmati BRAND’S® InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu ini satu botol pada setiap malam. Harap-harap dapat kulit macam Izara Aishah la nanti. Haha!
Produk hebat InnerShine® Pati Prun dengan Camu Camu boleh didapati di semua pasar raya besar, pasar raya dan farmasi seluruh negara pada harga RM30.50 untuk pek 42ml x 6 botol dan RM57.90 untuk pek 42ml x 12 botol. Untuk mengetahui apa kelebihan InnerShine Pati Prun dengan Camu Camu baharu ini ataupun ingin membuat pembelian secara online, 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More