Saturday, November 3, 2012

AFIQ TERIMA PANGGILAN LUCAH DAN BERBAUR SEKS!

“Saya bukan nak kata saya ini baik atau apa. Terus-terang, saya ini seorang lelaki yang kurang bercakap dan pemalu.

“Saya jarang nak tegur orang lain. Apatah lagi nak melemparkan senyuman kepada wanita.

“Mungkin disebabkan itulah, orang cakap saya ini gay. Saya pun lebih ramai kawan lelaki dari perempuan,” katanya, di sini, semalam.


Tambahnya, sejak dia menyertai pasukan Kelantan, dia kerap menerima panggilan lucah dan seks dari golongan lelaki gay.

“Saya pelik sangat macam mana dia orang semua boleh dapat nombor telefon saya.

“Seandainya mereka tidak berhenti menganggu, saya akan melaporkan kepada polis.

“Lagi pun, saya bukan seorang lelaki gay, ” katanya.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More