Tuesday, November 27, 2012

Lawak kisah jejaka kentut dalam restorant



Saya berada di sebuah restoran terkemuka diBangsar di mana tiba-tiba sahaja saya rasa tidak dapat lagi menahanuntuk melepaskan gas saya. Ah... memang sudah terdesak sangat ni,tetapi orang di dalam restoran ini ramailah pula.

Dengan orangyang begitu ramai, termasuk awek-awek comel yang sedang makan danberbual-bual,  saya seperti sudah mati akal. Ini mesti hasil dari...telur rebus separuh masak yang dimakan petang tadi ni. Lima biji saya hentam tadi. Sah bau mesti hilang akal punya.

Sistem bunyi restoran itu pula memang sangat sangat kuat. Ini menambahlagi seksa derita saya. Tiba-tiba, idea baik datang pada saya. Mengapasaya tidak lepaskan gas beracun saya ini semasa bunyi tengah kuat.
Mesti tiada yang perasan nanti. Timing kena baik ni.

Semasarentak muzik berbunyi kuat, saya pun tanpa segan lagi melepaskan bomsuper kentut gas beracun saya dengan muka selamba macam tiada apa yangberlaku. Owh lega amat. Nikmatnya. Fuh... Mesti ada yang termuntah ni,hahaha,  tapi saya gelak dalam hati je.

Selesai sahaja minumnescafe ais saya tadi, saya dengan pantas bangun untuk balik. Orangramai semua tengok saya dengan muka semacam. Awek tadi pun ada, bajubasah sebab muntah. Saya meraba telinga dan... arghhh... rupanya saya tengah dengar walkman. Memang mampus kali ini...

*hahha lawak2

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More