Sunday, November 18, 2012

Artis Popular Berhijrah Tapi Menolak Pas



Pierre Andre Sedang Siapkan Novel Dakwah Setelah Sertai Jemaah Tabligh 300x201  Pierre Andre Sedang Siapkan Novel Dakwah Setelah Sertai Jemaah Tabligh
Pelakon dan pengarah, Pierre Andre mendedahkan yang dia memang sudah berhijrah dan memilih jemaah tabligh sebagai jalan untuk berdakwah. Pengarah filem Hijab ni memberitahu dia menyertai jemaah tabligh di Taman Permata, Ulu Kelang.
“Seorang sahabat ajak saya menyertai tabligh. Pertama kali mencuba, saya terus jatuh cinta. Setakat ini, sudah empat kali saya keluar mengikuti aktiviti jemaah tabligh”
“Saya sudah jadi pengarah filem sejak umur 21 tahun. Selama ini saya fikir itulah matlamat hidup saya. Saya rasa dibohongi oleh dunia dan saya mula mencari,” ujar anak bujang pelakon Khatijah Tan ini kepada akhbar Kosmo!
Menurut Pierre Andre lagi, dia ketika ini dia tidak mempunyai projek filem terbaru selain karya sebelum berhijrah dan dia bercadang untuk menyiapkan sebuah novel dakwah. 

– Info Artis Malaysia 

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More