Wednesday, November 21, 2012

EKSLUSIF!! VIDEO HOT Azhar Idrus haramkan McD.. Wajib Tengok!!!


Ni apa cerita beb?? Azhar Idrus ni berceramah larang orang makan di McD kononnya premis tu bersekongkol dengan Israel.., tapi dalam masa yang sama, Azhar Idrus sendiri bawak anak bini dia lepak di McD tu..

Kalau gua kata Azhar Idrus ni ada ciri-ciri munafik.., meroyan pulak nanti semua pemuja-pemuja dia.. Habis tu nak kata apa pada manusia yang cakap tak serupa bikin macam Azhar Idrus tu?

Gua bukan nak sokong McD beb.., tapi kali tak payah laa nak hukumkan haram atau apa pada premis makanan yang ada di Malaysia ni kalau Azhar Idrus sendiri tak mampu menahan nafsu berkunjung ke situ..

Cuba korang dengar apa yang penceramah pro Pas ni kata mengenai McD....


Kalau dah berceramah bagai nak rak suruh boikot McD.., tapi si penceramah sendiri lepak sambil layan kopi disitu.., memang tak patutlah beb..

Kononnya nak tunjuk dia benci sangat pada Israel.., last-last dia sendiri kantoi bercengkerama di premis yang didakwa bersubahat dengan Israel.. Kan dah malu sendiri!!!

Macam ni ke individu yang ramai puja sebagai ulamak beb? Kalau dah cakap pun berbelit-belit tak serupa bikin.., tu bukan ulamak namanya... Itu ULARmak... Hahahaha...


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More