Saturday, November 24, 2012

HOT!!! Artis Remaja Melayu buat TATU SALIB!!!


Panas beb!!! Gua terbaca pasal sorang artis remaja MELAYU yang memuatnaikkan gambar tatu SALIB didadanya dilaman Twitter..

Dan bila ditanya oleh peminat tentang tindakannya tersebut, artis remaja berkenaan mendakwa tatu SALIB tu hanya dilukis dengan menggunakan pen untuk sebuah pengambaran..

Masalahnya sekarang, apalah bongok sangat artis remaja tu buat tatu SALIB beb? Takkan buta agama sangat sampaikan tak tahu hukum buat tindakan macam tu?

Walau pakai pen sekalipun.., buat lambang SALIB macam tu dikhuatiri boleh merosakkan akidah kita sebagai orang Islam.. Kalau dah rosak akidah, cakap banyak pun tak guna dah beb..

So..., korang carilah sendiri siapakah artis remaja yang buat perangai mangkuk tu ye.. Gua tak boleh dedah kat sini sebab gua takut kena saman..

Gua bukannya kaya macam anak Pak Menteri untuk bayar duit saman beb.. Duit sewa rumah pun kekadang gua tergeliat nak bayar.., inikan pulak nak bayar saman... Huhuhu...


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More