Thursday, November 22, 2012

Wanita Berzina Dengan Mayat (Gambar)


‘Saya mahu lelaki saya, hidup atau mati, itu yang ada di benak seorang wanita dari Sweden ini. Tersangat cintanya yang justeru membawa ke kelainan seksual, membawa kepada gangguan seksual, wanita ini berani fuck dengan tulang orang mati.

Seorang wanita berusia 37 tahun ditemui menyimpan tulang di apartmennya. Dipercayai, wanita yang tidak disebutkan identitinya ini juga menggunakan 100 bahagian kerangka, termasuk 6 tengkorak dan satu tulang belakang, untuk persetubuhan.
Berdasarkan hasil siasatan, polis mendapati CD bertajuk ‘My Necrophilia’ dan ‘My first experience’, serta gambar-gambar di mana dia dilihat mencium, menjilat dan memeluk tengkorak. Dia juga meletakkan tengkorak di atas katil beliau, seperti dilaporkan agensi berita Sweden TT dipetik oleh Daily Mail, Rabu (2012/11/21).
Kerana perbuatannya, wanita ini didakwa di Mahkamah Negeri Gothenburg dengan tuduhan pelanggaran kedamaian orang yang sudah meninggal. Namun ia membantah tuduhan tersebut dan mendakwa mengumpulkan tulang suaminya untuk kepentingan sejarah.
Tapi tuduhan mahkamah sepertinya sangat munasabah, kerana surat khabar Goeteborgsposten menyatakan bahawa ia menulis pengakuan di satu forum internet beberapa tahun yang lalu.
“Moralku menetapkan batasku dan aku siap menerima hukuman jika sesuatu berlaku. Ini layak. Aku ingin lelaki seperti dia, hidup atau mati. Dia membuatku menemui kebahagiaan seksual,” tulis wanita itu.
Polis juga menemui gambar dari bilik mayat yang tersembunyi di kamarnya, namun polis tidak menemui bukti bahawa dia adalah seorang penggali kubur. Satu kod akses ke bilik mayat juga telah ditemui di apartmennya oleh detektif.
Necrophilia adalah kelainan seksual di mana seseorang mempunyai hasrat seksual terhadap mayat. Ada tiga jenis Necrophilia:
1. Necrophilic homicide, penderitanya perlu membunuh terlebih dahulu untuk mendapatkan mayat dan memperoleh kepuasan seksual.
2. Regular necrophilia, si pesakit hanya menggunakan mayat yang sudah mati untuk memperoleh kepuasan seksual.
3. Necrophilic fantasy, si pesakit berfantasi berkaitan seks dengan mayat, tetapi tidak melakukannya.
Dalam kajian kajian yang dilakukan oleh Dr Jonathan Rosman dan Dr Phillip Resnick diperoleh hasil bahawa dari 122 kes necophilia didominasi kes regular necophilia. Umumnya, pesakit bekerja di bilik mayat atau di perkhidmatan pengebumian. Data lain menunjukkan bahawa 90 peratus pesakit kelainan seksual ini adalah laki-laki.
Pesakit kelainan seksual ini perlu mendapatkan rawatan psikopatologi yang sesuai. Salah satu rawatan untuk pesakit kelaianan seksual ini adalah dengan terapi kognitif.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More