Saturday, November 17, 2012

AWAS!!! Tukang masak Nasi Kandar beragama Hindu..


GEORGE TOWN: Seorang tukang masak dijumpai mati di dalam tandas sebuah restoran nasi kandar di Bayan Baru semalam, dengan lehernya hampir putus.

M. Muthuraj, 33, seorang warga India yang telah bekerja di restoran itu selama empat tahun, dijumpai oleh anggota Jabatan Bomba dan Kecemasan, yang dikejarkan ke sana lebih kurang pukul 8 malam, menurut laporan Bernama.

Polis pada mulanya diberitahu bahawa seorang lelaki telah terjatuh di dalam tandas dan pintu tersebut dikunci dari dalam, kata Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang, ACP Mohd Nasir Salleh.

"Anggota keselamatan memecahkan pintu tandas tersebut dan menjumpai Muthuraj terbaring diatas lantai. Sebuah pisau pemotong daging dijumpai berhampiran mayat beliau," kata Mohd Nasir.

Dia berkata mayat lelaki tersebut dihantar ke Hospital Pulau Pinang untuk dibedah-siasat. Beliau berkata, buat masa ini, pihak polis tidak mengesyaki kewujudan elemen jenayah dalam kes tersebut.

Mohd Nasir berkata Kedutaan India telahpun diberitahu tentang kematian Muthuraj.


p/s: Patut la ada sesetengah melayu di Penang ni jadi bengap sokong DAPig.. Makan nasik kandaq air tangan hindu rupanya.. Huhuhuhu....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More