Monday, November 5, 2012

Sinopsis Adam dan Hawa episod 42


Korang dah baca sepenuhnya sinopsis Adam dan Hawa episod 42 yang terbaru? Kalau belum, korang boleh baca sinopsis Adam dan Hawa episod 42 di sini. Berikut ialah sinopsis Adam dan Hawa episod 42. Untuk sinopsis Adam dan Hawa episod 41 yang lepas, korang boleh baca kat LINK ini.

Sinopsis Adam dan Hawa episod 42
Johan cuba menanyakan perasaan sebenar Azie terhadapnya. Johan pula sedar cintanya telah beralih arah pada Azie tidak lagi pada Ain. Ain masih lagi moody apbila dia belum dapat bersemuka dengan Johan. Am pula menjadi mangsa lepas geram Ain pada Johan. Sikap Ain membuatkan Am hilang sabar. Kedua-duanya naik angin.

Dalam babak di Universiti - Tiba-tiba kereta Ain meragam. Fauzi yang melihat keadaan itu cuba membantu. Dia cuba membaiki kereta Ain, padahal dia bukan pandai mekanik kereta pun. Ain tiada pilihan. Dia menelefon Am untuk meminta bantuan. Am datang untuk membantu Ain dengan membawa mekanik. Ketika itu, Ain pertama kalinya memperkenalkan Am sebagai suaminya. Fauzi terkejut mendengar pengakuan pensyarah kesayangannya.
- admya.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More