Thursday, November 1, 2012

WOW!!! Melia Aimellia nak cari suami macam Najib Razak..


Artis ni memang cari pasal sungguh laa.. Berani betul dia kata nak cari suami macam Perdana Menteri kita tu.. Tak takut ke kena marah dengan Rosmah nanti?

Tapi, kalau artis cun macam Aimiellia tu boleh minat kat Najib, kira dahsyat jugak lah ye PM kita tu ye..

Kenapa agaknya Aimiellia tak pilih suami macam Anwar atau Pok Nik yee? Rugi tauuu...

Kalau pilih Nuar, 'depan belakang' Aimiellia boleh rasa.. Dan kalau pilih Pok Nik, Aimiellia ada peluang masuk 'syorga'..

Tak pun, cari je laki macam Assmin atau Mat Sabun.. Mesti bahagia tauu sebab sorang pandai aiskrim dalam toilet dan sorang lagi tu sangat romantik sampai lekat 'bau' anu dihidung..

Hahahaha....

Aimiellia atau nama sebenarnya Melia Aimiellia memberitahu bahawa beberapa ahli korporat yang berkawan denganya mengajak untuk bercinta, namun ditolak dengan baik olehnya.

“Ada orang-orang atasan ajak saya bercinta, tapi apa maknanya bercinta sekiranya orang atasan itu sendiri sudahpun mempunyai isteri dan anak dirumah, ada kerjaya yang bagus, ada nama yang teguh.”

Bagi Aimiellia, dia tahu membezakan baik buruk apabila bercinta dengan kekasih orang lebih-lebih lagi suami orang. Pasti kontroversi itu akan memburukkan lagi namanya.

Namun, tatkala menyoal bab jodoh, dia tersenyum manis dan menyatakan mahukan lelaki seperti Perdana Menteri.

“Lelaki yang berumur 23 tahun ini, semua masih simpan koleksi robot, sukakan enjoy. Bagi saya, saya lagi suka lelaki yang berwawasan, berkarisma dan sweet tak kira usia seperti Perdana Menteri kita

Penjelasan ciri-ciri lelaki yang diminati itu tak bermakna dia seorang yang mementingkan status seseorang apabila berkawan.

Bagi Aimiellia, tak semestinya seseorang itu mempunyai status yang tinggi, baru dia nak berkawan.

“Tak kiralah dia suami orang ke, duda ke, ahli korporat ke, orang biasa ke semua saya berkawan. Apa yang saya cuba tanamkan, saya sekarang lebih menumpukan kepada bidang kerjaya daripada bercinta.”

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More