Tuesday, October 30, 2012

GEMPAR!!! Video Najib kata Hudud LANCAU??? Biar betul beb??


Puak-puak blogger Pakatan tengah menyebarkan satu video kononnya rakaman Najib kata HUDUD LANCAU.. Puak-puak tu diketuai oleh blogger bangang MiloSuam, dengan bangganya kata Najib telah hina Hudud..

Tapi betul ke Najib cakap macam tu? Takkan lah Najib teruk sangat sampai sanggup hina hukum Islam beb? Cuba korang teliti video kat bawah ni dari Milosuam..


Rupanya blogger bangang Milosuam dan gerombolan mangkuk ayun Pakatan KANTOI lagi hari ni.. Dorang sebenarnya dah edit video ucapan Najib di Majlis MCA tu, dan spin kata Najib hina Hudud..

Yang betulnya ternyata Najib sebut Hulu Lacau, iaitu nama tempat persinggahan antara Kuching dan Sri Aman. Bukannya Hudud Lancau seperti yang puak-puak Pakatan tu dakwa..

Korang boleh tengok video yang aslinya kat bawah ni..


So, korang nampak tak macam mana blogger-blogger bahalol Pakatan sekarang ni terdesak untuk jadikan Anwar sebagai PM sampai sanggup tipu pembaca dorang?

Pasal tu lah gua kata, hanya yang bodoh je sokong Pakatan.., dan hanya yang bahalol je percaya pada media puak-puak tu..

Jangan heran beb.., menipu dan memfitnah tu dah dikira satu ibadah dalam Pakatan laknatullah.. Tak percaya tanya Milosuam.. Hahahahaha...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More