Monday, October 29, 2012

Phewitt!! Gambar Tasha Shila berskirt pendek..

Memang gua akui, Tasha Shila ni memang cun.. Lakonan beliau pun memang ada kelas tersendiri.. Cuma yang tak berapa best, artis ni banyak kontroversi sejak dua menjak ni..

Dulu kecoh pasal dia menari tak ingat dunia di kelab malam.., lepas tu heboh pulak pasal kononnya dia ada skandal dengan sorang jantan berpangkat Datuk..

Dan baru-baru ni, dia dikecam pasal pakai baju yang ada lambang seakan-akan salib disebuah majlis..

Gua ni bukan apa beb.., gua sebenarnya kesian kat artis cantik ni bila gua baca satu temubual dia didalam Kosmo.. Katanya dia dah letih dengan semua gossip yang melanda..

Tasha juga kata dia dah malas nak layan kontroversi yang mengaitkan dirinya dalam media.. Kesiannnn....

Apapun, gua rasa senang je sebenarnya nak elak kontroversi pelik-pelik dan juga gossip yang bukan-bukan tu cik Tasha oii..

Syaratnya cuma jaga elok-elok penampilan diri dan juga perangai dikhalayak umum.. Biasalah artis.., apa je yang korang buat akan diambil kira oleh orang awam beb..

Kalau dah pakai terselak sini sana dan tak malu beraksi 'liar' macam artis Hollywood, memang confirmlah orang akan mengata.. Percayalah!!

Kalau tak percaya.., sila tanya Ostazah Ebbi... Beliau lebih arif dalam hal tersebut... Hihihihi...

Cute je Tasha ni masa sekolah dulu kann...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More