Monday, October 29, 2012

Sinopsis dan video youtube Adam dan Hawa episod 37


Sinopsis dan video youtube Adam dan Hawa episod 37 ada disediakan di sini. Untuk menonton drama Adam Dan Hawa episod 37, korang boleh layan video drama Adam dan Hawa episod 37 kat bawah sekali. Kalau korang belum menonton drama Adam dan Hawa episod 36 yang lepas, korang boleh tengok kat LINK ini. Untuk sinopsis lengkap Adam dan Hawa episod 37, korang boleh baca kat bawah ini.
Eja cuba yakinkan Ain bahawa apa yang berlaku ada hikmah disebaliknya. Pertemuannnya dengan Am di Mekah mungkin pemulaan untuk kehidupan antara mereka. Ain menjadi keliru dengan perasaanya.

Azie cuba menduga Ain tentang tujuan Mama Johan melawat keluarga Ain di kampung. Dalam hati, Tuhan saja yang tahu bagaimana perasaan Azie bila dia dapat tahu Mama Johan mungkin akan merisik Ain. Azie juga perasan Ain seolah-olah menyembunyikan sesuatu dari pengetahuannya. Namun, Ain juga menafikan.

Faridah menyampaikan hajat Johan kepada mak Ain. Normah kecewa dengan keadaan ini apatah lagi Johan sememangnya tahu tentang status Ain. Normah cuba mengingatkan Ain tentang pengorbanan Am selama ini padanya.
Video youtube Adam dan Hawa episod 37



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More