Monday, October 29, 2012

Sinopsis Adam dan Hawa episod 38


Sedang mencari sinopsis Adam dan Hawa episod 38? Jom, korang boleh baca sinopsis Adam dan Hawa episod 38 kat bawah sekali. Berikut ialah sinopsis Adam dan Hawa episod 38. Untuk sinopsis Adam dan Hawa episod 37 yang lepas, korang boleh baca kat LINK ini. Jom tonton soroton Adam dan Hawa episod 38 di bawah.



Sinopsis Adam dan Hawa episod 38
Musim buah sedang lebat. Johan teruja memetik buah-buahan begitu juga Azie. Azie akan ikut kemana saja Johan akan pergi. Perbuatan mereka berdua Eja dan Normah perasan. Dee ada mengupah seseorang untuk mengekori Ain dan Adam. Dee nak tahu setiap apa saja perbuatan mereka. 

Dee dapat rasakan Ain tak tinggal bersama Adam. Dee akan cari cara untuk dapatkan Adam juga. Normah naik angin dengan Ain bila Ain tak serius tentang statusnya. Ain pulak rela bercerai dan sanggup pilih Johan dari Adam. Terang-terangan Johan memang baik dari mula berkenalan hingga sekarang Johan sentiasa menjaga hati dan perasaan Ain. Ain membandingkan Johan dan Adam. Normah marah tentang kebodohan Ain dalam menilai siapa Adam. - malaysianbite.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More