Monday, December 10, 2012

4 hari kawin.., Ahli politik cerai bini lepas KANTOI tak ada dara...


Errr.., kalau gua jadi mamat tu.., gua pun angin beb.. Yelahh.., bayar mahal-mahal sampai berpuluh ribu.., tup-tup malam pertama dah kena tebuk biawak komodo.., sapa tak marah..

Tengok dari luar bukan main alim dan bersopan santun.., rupanya kat dalam dah bersepai dimakan anai-anai..

Memanglah ada kemungkinan 'dara' tu hilang dengan sebab-sebab lain selain dari melakukan aktiviti 'penerokaan secara haram'.., tapi peratusannya kecik beb..

So..., terpulanglah kepada persepsi masing-masing pasal benda alah 'dara' tu yee... Ada yang boleh terima.., dan ada jugak yang tak kisah langsung..

Bagi lelaki yang ambik kisah pasal 'dara' ni.., jadilah macam cerita kat bawah ni.. Kesian pun ada.., nak tergelak pun ada bila gua baca... Huhuhu...

----------------------------------------------------

Jakarta - Seorang ahli politik meninggalkan isterinya, Fani Oktora, 18, empat hari selepas mereka berkahwin kerana dikatakan sudah tiada dara ketika kali pertama mereka mengadakan hubungan seks.

Ketua Daerah Garut di barat Jawa, Aceng Fikri berkata:“Saya rasa dia sudah tiada dara kerana tidak berdarah ketika kami mengadakan hubungan seks buat kali pertama.”

Katanya, dia mahu berkahwin dengan wanita yang cantik di luar dan dalam.

Ahli politik berusia 40 tahun itu berkata, dia bersama isteri keduanya Fani Oktora sekali saja selepas membelanjakan Rp250 juta (RM79,550) untuk majlis perkahwinan mereka pada 14 Julai lalu.



“Tidur dengan artis pun tidak semahal itu dan selepas saya ‘membelinya’ saya dapati dia tidaklah seperti yang ‘diiklankan’ jadi saya pulangkan dia,” kata Aceng.

Perbuatan Aceng itu menyebabkan kemarahan orang ramai yang kebanyakannya pelajar dan aktivis hak wanita dan mereka berhimpun di hadapan Pejabat Majlis Perundangan Garut (DPRD) dan menuntut supaya dia meletak jawatan.

Malah, Presiden Susilo Bambang Yudhoyono juga menyatakan rasa bimbang terhadap perbuatan Aceng sementara Menteri Dalam Negara, Gamawan Fauzi mengarahkan rakan sekerjanya, Gabenor Jawa Barat, Ahmad Heryawan untuk menegur Ketua Daerah itu. -

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More