Sunday, December 9, 2012

Ebbi tuduh @afdlinshauki jalan-jalan makan angin di Palestin??


Sadis beb!!! Ostazah Ebbi bukan saja ada power untuk kutuk pemimpin-pemimpin negara.., tapi Ebbi juga ada mukjizat untuk mengetahui niat seseorang..

Korang cuba tengok sendiri apa yang Ebbi tulis dalam laman Twitter dia mengenai artis yang ikut serta ke misi bantuan untuk rakyat Palestin.. Memang macam gampang beb!!


Ebbi kata.., dorang pergi sana hanya untuk menunjuk-nunjuk hotel penginapan dan sekadar melawat sambil berjalan-jalan ke tempat bekas serangan Israel..

Tapi Ebbi tahu tak bahawa yang sebenarnya para artis yang sertai misi bantuan ke Palestin tu tengah menggadaikan nyawa masing-masing? Ke Ebbi ni memang jenis yang tak tahu apa langsung?

Gua dimaklumkan bahawa Rombongan yang disertai oleh Afdlin Shauki dan beberapa orang sahabat artis hampir-hampir di BOM oleh pesawat jet pejuang F16 Israel..

Kalau hampir nak kena bom macam tu pun Ebbi kata bantuan kemanusiaan oleh artis-artis tu sebagai jalan-jalan.., memang SAH la bahawa Ebbi jahil murakkab!!

So nasihat gua pada Ebbi.., jangan lah tunjuk bodoh kepada umum.. Malu pada anak-anak yang sedang membesar tu beb.. Huhuhu...




0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More