Monday, December 10, 2012

(Gambar) Wanita Melayu Kahwin Di Gereja, Nicholas Rudd & Zara Shafruddin

Wanita Melayu Kahwin di Gereja??? Apa kes pulak nie? Dah buang tabiat ke dah murtad gadis Melayu ni? Sama ada gadis Melayu ni dah murtad atau tak itu tak pasti tapi apa kejadah kalau bernikah di gereja? Oh ya, mungkin wanita Melayu terakhir nie kahwin dengan Mat Salleh, sebab tu kena kahwin di gereja kot.

Berita perkahwinan antara seorang wanita melayu iaitu Zara Shafruddinn telah berkahwin dengan Nick Rudd yang merupakan anak bekas perdana menteri Australia, Kevin Rudd di Gereja St James ‘di King St, Sydney telah didedahkan melalui akhbar Telegraph.
Sama ada Nick Rudd yang memeluk Islam atau Zara Shafruddinn murtad dan keluar dari agama Islam, itu belum dapat dipastikan lagi. Tapi kalau si mat salleh nie dah memeluk Islam, dah pasti akan berkahwin di Masjid dan mengikut ada resam orang Melayu Islam’kan?
Berita gembira mengenai majlis perkahwinan Nick Rudd dan Zara Shafruddinn ini juga dihebahkan oleh Kevin Rudd dan isterinya, Therese Rein melalui twitter. Perkahwinan itu telah dihadiri oleh keluarga dan kawan rapat pasangan itu. Selepas majlis, pasangan itu telah diiringi dalam limosin ke Catalina di Rose Bay untuk resepsi.

Kita tunggu kenyataan dan penjelasan gadis melayu Zara Shafruddinn ini mengenai perkahwinannya di gereja ini nanti yaa!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More