Monday, December 10, 2012

Kempen berblog secara berhemah

Responsible blogging campaign ataupun dikenali sebagai kempen berblog secara berhemah ini adalah satu kempen untuk mengajak seluruh rakyat dalam talian untuk berkumpul dan menyatakan sokongan mereka terhadap berblog secara berhemah dan beretika.

Mari Bentuk Sebuah Masa Depan Lestari Bersama - Blogging Bertanggungjawab 2013 adalah sebuah kempen yang di ilham CrowdPot, syarikat pemasaran media sosial dan Ninetology Malaysia, iaitu syarikat teknologi mudah alih. impian mereka adalah untuk menjadikan tanggungjawab berblogging dapat diterapkan oleh semua blogger di Malaysia.

Matlamat mereka adalah : 
1000000 penglibatan
2000 Bloggers
9 Jenama
Berdiri untuk menyatakan kempen blogging secara bertanggungjawab.

Apakah 9 Rukun untuk blogging bertanggungjawab? 


Siapakah rakan kongsi mereka, penganjur dan juga presenter?

Crowdpot Sdn Bhd adalah penaja sistem rasmi untuk kempen Blogging Bertanggungjawab. Crowdpot juga penganjur kempen-kempen yang disokong oleh pelbagai rakan kongsi.

Crowdpot adalah satu platform baru yang membolehkan jenama dan perniagaan untuk melibatkan diri dengan penulis blog dan komuniti dalam talian dengan mekanisme yang unik kami tip ibu jari.

Kami wujud untuk satu sebab sahaja, iaitu untuk membantu (blogger) dan pengiklan dengan platform unggul dan prinsip etika. Kami membantu pengiklan untuk menyampaikan mesej mereka di seluruh kepada penonton sasaran yang betul dengan penerbit yang betul pada masa yang sama penerbit ganjaran dengan pendekatan yang lebih menyeronokkan, bertanggungjawab dan beretika.

Ninetology Marketing Sdn Bhd adalah presenter untuk kempen Blogging Bertanggungjawab dengan menaja hadiah yang besar dan memberi sokongan pada tahap yang banyak untuk kempen.

Pertumbuhan yang luar biasa NINETOLOGY Malaysia menetapkan satu ujikaji menakjubkan untuk pengembangan kami di ASEAN. Terkenal sebagai sebuah organisasi yang menyediakan teknologi peranti mudah alih yang terbaik, dilengkapi dengan profesional yang dinamik di sebalik pengeluaran - Kami bangga untuk memperkayakan kehidupan dengan produk top-of-the-line kami dan perkhidmatan rangkaian secara besar-besaran.


Jadi apa tunggu lagi, marilah bersama-sama menyertai saya di perhimpunan hebat sepanjang tahun ini untuk menunjukkan bahawa anda mengambil berat mengenai kempen berblog secara berhemah.

Untuk meyertai dan mengetahui lebih lanjut anda boleh ke pautan ini http://responsibleblogging.my/



bahan-bahan sumber berasal dari http://responsibleblogging.my

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More