Saturday, October 20, 2012

Pok Nik adalah ulamak TESCO..


Betullah Pok Nik ni hanya setaraf ulamak TESCO beb.. Orang lain yang berusaha majukan sesuatu perkara, dia senang-senang je tunjuk muka nak ambik nama..

Pasal tu lah gua panggil dia ulamak TESCO.. Pasal TESCO tu selalu jual benda murah.. Maknanya, ulamak TESCO bermaksud ulamak murahanlah beb..

Cuba korang fikir, dulu masa prestasi pasukan Kelantan dibawah level team cap ayam, ada ke Pok Nik tu kisah pasal pasukan tu?

Tapi sejak Kelantan jadi team kuat dalam liga Malaysia, Pok Nik pun menyibuk je tunjuk muka macam dia yang latih Kelantan sampai berjaya..

So kalau bukan ulamak murahan, apa lagi yang kita boleh panggil untuk orang tua separa nyanyuk tu beb?

Hanya ulamak TESCO je yang paling sesuai buat dia.. Hahahaha...


Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mengucapkan tahniah kepada pasukan “The Red Warriors” kerana berjaya menjuarai Piala Malaysia edisi 2012 untuk kali kedua, sekali gus mencatatkan rekod treble, di Stadium Shah Alam malam tadi.

Ucapan tahniah itu disampaikan menerusi akaun Twitter media sosialnya sambil menyifatkan kemenangan ini menjadi kebanggaan rakyat Kelantan.

“Kepada para penyokong, raikan kemenangan ini dengan seadanya, dan berhati-hati di jalan raya untuk pulang ke kampung halaman. Kepada pasukan ATM, tahniah kerana berjuang hingga ke tiupan wisel yang terakhir,” kata beliau yang juga Mursyidul Am Pas.

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More