Friday, October 26, 2012

ADVERTLETS BIAWAK PENIPU!

ADVERTLETS PENIPU!
ADVERTLETS BIAWAK!
ADVERTLETS SAMPAH!
ADVERTLETS TAK BAYAR!
HENTIKAN MEMPERBODOH BLOGGERS!


Itu la perkataan yang selalu saya dengar dari mulut bloggers semalaya!
Yup! Taktik advertlets ni bijak, dia cari seorang blogger popular yang mampu yakinkan bloggers tak popular macam kita ni.
Tapi, apa kes ni? Dah setahun ni, bila nak bayar?

Bak kata blogger popular tu, "KALO AKU, AKU PAKAI JE ADVERTLETS NI!"
Sape makan cili, dia rasa pedasnya.
Kau juga antara penyebab penipuan ini semakin bermaharajalela!

Anda popular, memang la advertlets jaga korang. 
Kalo bloggers macam kitorang ni, suka-suka diorang je nak perbodohkan dan tipu.
Memang earning saya ni sikit. Tapi, bayangkan kalau dah 100 orang diorang tipu macam ni?
Hebat sangat ke tipu orang, BIAWAK?

Saban hari saya bersabar tengok je bloggers lain pasang iklan diorang ni.
Tapi, takkan nak tengok je orang kena tipu?
Jadi, daripada diorang pun terkena, baik saya kongsikan servis advertlets yang "mantap" ni.

Klik untuk paparan YANG SANGAT JELAS!

Dah cuba contact diorang ni.
Facebook, Twitter, apa semua pun diorang tak nak reply.
Sibuk la katakan.
Sibuk apa? Sibuk tipu orang ke?
So, kepada bloggers di luar sana, jangan biarkan diri anda menjadi mangsa!
Diorang siap block kita kat fanpage diorang.

Advertlets biawak!
Terimalah pantun yang khas saya ciptakan untuk anda semua!

Memburu binatang, masuk ke hutan,
Sasar biawak, yang sangat besar!
Anda semua, dah macam setan,
DASAR BIAWAK, PENIPU BESAR!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More