Friday, October 26, 2012

[XXX] Video remaja KANTOI MAIN dalam bilik...

Gua terpaksa fikir banyak kali untuk kongsikan video panas ni dengan korang semua.. Video ni memang tak sesuai dibuat tontonan awam beb..

Gua tak bertanggung jawab andainya korang terasa ghairah atau naik nafsu akibat video ni.. Ini hanya untuk tujuan 'pendidikan' je yee...

Sebenarnya, gua telah dikejutkan dengan video kantoi ni semalam.. Video ni diberikan kepada gua oleh seorang member..

Gua akui, kantoi giler beb bila "ditangkap" kerana main dalam bilik macam tu.. Mesti malu pada jiran-jiran sekeliling kannn...

Sepatutnya, kalau nak main dalam bilik tu diam-diam dah laa... Jangan lah berbunyi sampai terdengar ke rumah sebelah.. Senyap-senyap udah laa...

Heran betul.., yang pi gatal bising tu buat apa? Main senyap-senyap tak boleh ke? Rasa tak syok ke kalau tak bunyi? Kan dah kantoi...

Sebelum apa-apa, gua bagi amaran pada korang.. Dalam video kat bawah ni mengandungi audio yang kurang menyenangkan terutamanya kepada bebudak bawah umur..

So pastikan korang tak bukak video ni secara loud volume ditempat kerja atau dikhalayak ramai..

Enjoyyyy...... Huhuhuhu.....

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More